Örgün Eğitimde Okulu Terk -İzlenmesi Ve Önlenmesi Süreci
Özgür KAYAAmaç: “Örgün Eğitimde Okulu Terk-İzlenmesi ve Önlenmesi” süreciyle ilgili olarak, Bakanlığın kuruluş amaçlarına ve stratejik plan hedeflerine uygunluğunun test edilmesine, risk faktörlerinin tanımlanmasına, risk seviyelerinin ölçülmesine, bu riskler için uygulanan kontrollerin yeterliliklerinin değerlendirilmesine, yönetim, kontrol ve risk yönetim süreçlerinin, ekonomiklik, verimlilik, etkililik esaslarına göre düzeylerinin artırılmasına katkıda bulunmak için idareye danışmanlıkta bulunmak ve öneriler geliştirmek
Kapsam: “Örgün Eğitimde Okulu Terk-İzlenmesi ve Önlenmesi” süreciyle ilgili olarak, Bakanlığın kuruluş amaçlarına ve stratejik plan hedeflerine uygunluğunun test edilmesine, risk faktörlerinin tanımlanmasına, risk seviyelerinin ölçülmesine, bu riskler için uygulanan kontrollerin yeterliliklerinin değerlendirilmesine, yönetim, kontrol ve risk yönetim süreçlerinin, ekonomiklik, verimlilik, etkililik esaslarına göre düzeylerinin artırılmasına katkıda bulunmak için idareye danışmanlıkta bulunmak ve öneriler geliştirmek